dilluns, 11 de juliol del 2011

EL MON DE COLORS

Ja sabeu que jo soc de les que penso que els colors ens fan obrir els ulls i viure la vida amb més alegria. Quan miro un paissatge hi veig una fotografia, m'agrada quan obro la nevera plena de fruita i verdura amb tots els seus colors,... Sovint els pensaments i els sentiments tenen colors.

La casualitat fa que coincidim amb d'altres persones que també ho veuen amb ulls de molts colors. Aquests dies estic llegint un llibre que m'ha deixat la meva germana, el mon groc de l'Albert Espinosa. Tot un seguit de consells elaborats amb tota la sabiesa que les circumstàncies difícils ajuden a fer sortir. Tot gira al voltant del color groc, un color molt viu i vital. Val la pena llegir-lo.

2 comentaris:

  1. Verd és el color
    de l'herba del meu prat
    al matí, quan surt el sol,
    al matí, quan surt el sol
    és el moment,
    és el moment
    millor de tots...

    La saps??

    Petons de colors

    Jordi

    ResponElimina
  2. Jordi ja saps que jo de música poc, poc, poc,... encara que hi poso voluntat i si que he après la de:

    Verd, verd, verd,
    és el vestit que porto,
    verd, verd, verd,
    és tot el que jo tinc,...

    Aquest curs me la tens que ensenyar, de moment intento relaxar-me a l'herba, al sofa o al mar...

    Bon descans

    ResponElimina

La millor versió de tú

A vegades llegeixes textos que et diuen coses que  ressonen  dins teu i els guardes. Al llarg de la vida els retrobes i prenen més sentit en...