dimarts, 19 de febrer del 2013

I d'ara en endavant....

Una altra cançó dels Manel:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Parlem del paper dels mestres i de les mestres

Des de la llunyania d'estar fa dos anys fora de l'escola, però encara sense desconnectar del tot, miro d'entendre com ha anat ca...