divendres, 2 de desembre del 2011

Vertigen....

Vertigen es el que sempre sento quan arriben aquestes dates, tothom corre d’aquí cap allà, comprant regals preparant menjars, festes i trobades, sopars, berenars,…L’any s’acaba, sembla que el mon s’acabi…

Però en realitat, tot continua, la vida segueix amb les seves coses bones i les dolentes. Sovint tinc tendència a fer un repàs de totes les coses dolentes que em passen i en faig una llarga llista. Un dia el Ferran em va dir:

- Però segur que avui t’ha passat alguna cosa bona!

I es veritat que tots els dies també te’n passen de coses bones. El millor que et pot passar cada dia es poder compartir un bon record amb algú altre, un company, el teu company, els teus fills, els teus amics, el pare, la mare,…

Ara, mirar enrere em fa vertigen, molts anys, molta feina, la família,… mirar endavant també me’n fa!

Avui he rebut una carta d’una noia fantàstica que ha fet les practiques amb mi, senzilla i molt ben escrita em donava les gracies pel temps que hem compartit i jo també li vull agrair. Ha estat un començament de curs difícil i encara no hem remuntat, però el temps ho posa tot al seu lloc. Al seu costat ha estat més fàcil. El Ferran té raó sempre hi ha coses bones per recordar.

Ja fa dies que aquest article ronda per l’ordinador, potser fa vertigen penjar-lo, ara però és un bon moment, aprofito per desitjar bones festes i que aconseguim un munt de moments alegres!

1 comentari:

  1. En Ferran té raó: sempre hi ha alguna cosa bona per a recordar, i val la pena que cada dia sigui recordat per aquesta cosa, per petita que sigui.
    Bon Nadal per a tots!!
    Jordi

    ResponElimina

La millor versió de tú

A vegades llegeixes textos que et diuen coses que  ressonen  dins teu i els guardes. Al llarg de la vida els retrobes i prenen més sentit en...