diumenge, 24 de febrer del 2013

QUANT SIGUI GRAN...


Aquest mes està sent molt productiu per aquest blog, tinc un parell d'articles amb el títol posat però les idees corren més que no pas jo. Avui estava escoltant la radio mentre baixava unes fotografies i he escoltat la Montserrat Carulla, m'agrada com explica la seva vida. Comparteixo algunes situacions i la manera de veure la vida com un camí en el que cal tirar endavant amb valentia i gaudint sempre del millor que t'ofereix. Fins i tot m'agren totes les cançons (encara que de música classica jo no n'escolto gaire, a casa si poses Edith Piaf ja et pregunten perque escoltes música classica!)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

La millor versió de tú

A vegades llegeixes textos que et diuen coses que  ressonen  dins teu i els guardes. Al llarg de la vida els retrobes i prenen més sentit en...