dijous, 31 de gener del 2013

Sorprenent!


La vida es una mica com aquesta flor de card plena d'espines però molt bonica!

Parlem del paper dels mestres i de les mestres

Des de la llunyania d'estar fa dos anys fora de l'escola, però encara sense desconnectar del tot, miro d'entendre com ha anat ca...